Detailed Notes on سایت پریسا دهخدا

Wiki Article

پایگاه مرجع دانشگاههای ایران همه حقوق برای پایگاه مرجع دانشگاههای ایران محفوظ است - پایگاه مرجع دانشگاههای ایران

فاطماگل گفت: ۴ آبان ۱۳۹۵ در سلام،من زیر مجموعه ی شما درسایتهای مریتا،یک باکس و آذرباکس و فارس باکس هستم،الان عضویتم استانداردهست میخواستم بدونم میتونم اول ارتقا عضویت بدم به پلن نقره ای و طلایی بعدش زیرمجموعه بگیرم یااینکه اول باید توی همین پلن استاندارد زیرمجموعه بگیرم بعدارتقا عضویت بدم

هر کی این کامنت رو میخونه این سه سایت نره و وقت و حجمشو هدر نده

۲- هزینه آپگریدهای این سایت به نظرم بالاست. لطفا راهنمایی بفرمایید با چه روشی در این سایت سرمایه گذاری کنم بهتر است؟

بازگشت دهخدا به ایران هم‌زمان با آغاز مشروطیت بود. ابتدا به مدت شش ماه در اداره شوسهٔ خراسان که در مقاطعه حسین‌آقا امین‌الضرب بود، به‌عنوان معاون و مترجم مسیو دوبروک مهندس بلژیکی استخدام شد.

سایت هایی که اعلام کردید هنوز هم معتبر هستند چون خیلی وقته بروزرسانی نکردید …

دهخدا سردبیری برخی نشریات مربوط به حزب کمونیست ایران (دهه ۱۹۲۰) را نیز به عهده داشت.[۶][۱۳] در کشاکش انحلال سلطنت و برپایی جمهوری، دهخدا به عنوان اولین کاندیدای مقام ریاست جمهوری در ایران مطرح شد. مردی که می‌توانست اولین رئیس‌جمهور ایران باشد. شخصیتی ملی، سیاسی، ادیب، ستم‌دیده استبداد و از آن مهم‌تر، از کوره ارتجاع ستیزی و دفاع از ترقی و تحول ایران بیرون آمده. سلطنت پهلوی که مستقر شد، بیم از این کاندیداتوری به کینه تبدیل شد. دهخدا را نمی‌شد سر پیری و به جرم طرح او به عنوان اولین رئیس‌جمهور ایران کشت، اما می‌شد به انزواء کشاند؛ و چنین کردند.

در زمان گشایش خبر معتبر مدرسه علوم سیاسی وابسته به وزارت امور خارجه در سال ۱۲۷۸ شمسی، دهخدا در آزمون ورودی مدرسه شرکت کرد و در آن جا مشغول تحصیل شد و چهار سال بعد جزء اولین فارغ‌التحصیلان مدرسه سیاسی بود. طی این دوره با مبانی علوم جدید و زبان فرانسوی آشنا شد.

رامین گفت: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ در با عرض سلام و خسته نباشید مجدد

این سایت تا مدتی قبل که بررسی اش کرده بودم فعالیتش توام با ریسک بود و اعلام هم کرده بودم

نخستین شماره این روزنامه هفتگی پنج‌شنبه هفدهم ربیع‌الآخر ۱۳۲۵ قمری برابر هشتم خرداد ۱۲۸۶ و ۳۰ مه ۱۹۰۷ در هشت صفحه در تهران منتشر شد. صوراسرافیل طی چهارده ماه بعدی با تعطیلی‌ها و توقیف‌هایی که دید جمعاً سی و دو شماره منتشر شد که تاریخ آخرین شماره بیستم جمادی‌الاولی ۱۳۲۶ بود.

خبرگزاری قرآن ایران که زیر نظر سازمان قرآنی دانشگاهیان وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کند.

- ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، از آنجا که ایران به عنوان یک کشور چهار فصل شناخته می‌شود، همیشه مقصد مناسب برای سفر در فصول مختلف وجود دارد.

Report this wiki page